اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازگشایی موزه‌های آستان قدس رضوی پس از 3 ماه

معاون موزه‌ها و ترویج میراث فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تمامی موزه‌های این نهاد بازگشایی شده و فعالیت خود را از سر گرفتند.

بازگشایی موزه‌های آستان قدس رضوی پس از 3 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مهدی قیصری‌نیک اظهار کرد: هم‌زمان با بازگشایی صحن‌های حرم مطهر رضوی، موزه‌های آستان قدس رضوی نیز پس از حدود سه ماه تعطیلی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار خود را از سرگرفت.

معاون موزه‌ها و ترویج میراث فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزود: موزه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در صحن کوثر حرم مطهر با گنجینه‌های تاریخ حرم رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، سلاح، هنرهای تجسمی و آبزیان همه‌روزه از ساعت 8 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان به آثار موزه‌ای است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به آثار موزه‌ای همچنین می‌توانند از موزه فرش آستان قدس رضوی، به‌عنوان تخصصی‌ترین و بزرگترین موزه فرش جهان و همچنین موزه قرآن و نفایس و گنجینه هدایای مقام معظم رهبری واقع در صحن کوثر حرم منور رضوی و نیز موزه مردم‌شناسی واقع در ضلع غربی صحن جامع رضوی، همه‌روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 12 بازدید کنند.

انتهای پیام/ 70051/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول